Anulare și returnare

Informații pentru returnare și formulare pentru anulare

Următoarele reguli pentru anulare și returnare nu se aplica comenzilor care au fost personalizare pentru a împlini dorințele specifice unui client.

Politica de anulare și returnare

Extended right of withdrawal!

Just in time for Christmas we extend our right of withdrawal until 15.01.2021.

From now on you can browse and order gifts for your loved ones and send them back to us until 15.01.2021.

Our outlet and engraving products are excluded from this offer.

Have fun giving presents
Your Gusti Piele Team

Pentru a primi chitanța scrisa vă rugăm să ne contactați la următoarea adresa:

Gusti Leder GmbH
Chaussee Str. 66
17321 Löcknitz
Germany
Within Germany: +49 381 367 67 30

Pentru a primit informații prin e-mail legate de returnarea produsului dumneavoastră vă rugam să ne contactați la: info@gusti-leather.co.uk Dorim să vă informăm că echipa Gusti nu dispune momentan de serviciul relații cu clienții în limba Română, dar vă încurajăm, și dorim să primim mesajele dvs. în limba engleză. 

Vă rugăm să includeți o declarație clară a deciziei de a vă retrage din cumpărarea produsului nostru (motivul returnării). Puteți de asemenea să completați și să folosiți formularul de anulare atașat mai jos pentru a vă anula contractual. Pentru a putea urmări perioada limită de 30 de zile, vă rugăm să ne trimiteți decizia dumneavoastră de anulare, înaintea expirării perioadei de returnare.

Efectele anulării

Dacă vă anulați comanda și decideți să vă retrageți din a cumpăra produsul, noi vom returna întreaga sumă primită de la dvs., excluzând costul trimiterii produsului (excluse sunt de asemenea orice costuri adiționale ca rezultat al deciziei clientului de a alege o metoda neconvențională de livrare, neoferită de noi).

Toate costurile iți vor fi returnate în decurs de 14 zile lucrătoare de la data în care noi primim decizia ta de anulare a comenzii. Pentru returnarea costurilor vom folosi aceeași modalitate de plată ca cea folosită inițial pentru tranzacție, doar dacă tu vei cere explicit pentru o altă metodă de plată (în acest caz nu vei fi taxat nimic în plus pentru alta metodă de rambursare).Este posibil ca rambursarea să se facă după ce am primit produsele sau după ce ai demonstrat că produsele au fost trimise către noi.

Vă rugăm să returnați produsele cât mai aproape de data primirii, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ai anunțat de anularea comenzii. Termenul limita este respectat, dacă ne trimiți produsele înaintea celor 14 zile. Clientul este responsabil pentru costurile returnării. Dacă va fi necesar, vei fi rugat sa plătești pentru orice deteriorare adițională a produsului.

Formularul de anulare

Vă rugăm să completați și să returnați acest formular dacă doriți să anulați o comanda (returnarea articolelor):

Îmi asum că am încheiat contractual pentru achiziționarea următoarelor produse (*)

Asigurarea următoarelor servicii (*)
-Numărul comenzii (*)/ primita in (*)
-Numele clientului
-Adresa clientului
-Semnătura clientului
-Data
----------------------------------
(*) Ștergeți dacă este necesar

Ultimele vizualizate