Întrebări frecvente

1) Livrare și expediere

Urmărire

Cum îmi pot urmări comanda?

 

În emailul de confirmare a expedierii, primit automat, veți primi de asemenea și detalii legate de livrare. Numărul de urmărire, numele companiei de livrare și data de primire a produsului.

Adresa de livrare

Pot alege orice adresa de livrare?

 

Cutiile poștale și magazinele de colete nu sunt acceptate ca adresă de livrare.

Încercare de livrare eșuată

Va fi comanda mea trimisă din nou dacă livrarea a eșuat din cauza introducerii greșită a adresei?

Clienții noștri sunt răspunzători pentru introducerea corectă a datelor de contact. Dacă adresa de livrare primită de noi este greșită, prin urmare pachetul nu poate fi livrat cu succes, este responsabilitatea clientului să plaseze o noua comandă. Orice cost adițional va fi de asemenea suportat de către client.

3

2) Modalități de plată

Modalități de plata

Opțiuni de plată

 

Cum pot fi plătite produsele Gusti-Piele?

Există câteva metode de plata disponibile pentru clienții Gusti-piele:

 

  • Transfer bancar  

  • PayPal

  • Card de credit

  • Transfer SOFORT

Transfer bancar

La finalizarea comenzii puteți alege plata prin transfer bancar. Imediat ce comanda a fost finalizată cu succes veți primi automat un email ce conține detaliile necesare transferului bancar. Apoi vă puteți conecta la serviciul de online banking și puteți transfera suma necesara plătii comenzii folosind datele primite prin email de la noi. În data ce am primit plata comenzii, vom începe livrarea pachetului. Important: Comanda nu va fi procesată până când plata nu a fost achitată.

PayPal

Plata folosind serviciul online PayPal poate fi selectată la finalizarea comenzii. Un cont valid de PayPal este necesar pentru redirecționarea automata a clientului către site-ul PayPal la încheierea comenzii.

Transfer SOFORT

Transferul SOFORT funcționează ca un transfer online normal către o banca. Procesul de plată pentru o comandă online este operat direct prin contul dvs. personal de online banking. Formularul de plată, care nu este accesibil pentru comerciant, este automat trimis către dvs. după finalizarea comenzii. Suma trimisă este executata în timp real de către contul personal de banking online. Plata dorită este transferată imediat, direct către contul bancar al comerciantului. Trebuie doar sa introduceți datele și plata este efectuata.

Cardul de credit

Puteți de asemenea să plătiți sigur și ușor cu cardul de credit. Acceptam carduri europene cu simbolul MaterCard și Visa. Comanda va fi plasată imediat ce plata a fost primită. În cazul unei anulări a comenzii, detaliile plății inițiale vor fi folosite pentru rambursare.

 

Datele cu caracter personal vor fi criptate folosind metoda SSL. Acest sistem de securitate oferă siguranță completă cardului dvs. de credit.

8

3) Returnări / Schimbări / Reparări

Când pot returna un produs?

Clienții noștri au dreptul să returneze orice produs în termen de 30 de zile de la primirea produsului, cu sau fără motiv. Dacă produsul a fost nefolosit (de exemplu, dacă produsul era un cadou) îl vom accepta înapoi și după cele 30 de zile. Vă rugăm să ne contactați lainfo@gusti-leather.co.uk  pentru mai multe detalii. Dorim să vă informăm că momentan compania noastră nu dispune de serviciul relații cu clienții în limba Română, de aceea vă încurajăm să ne scrieți mesajele dvs. în limba engleză.

Unde ar trebui să returnez produsele?

Ar trebui să returnez produsele către Amazon sau către Gusti Piele?

Dacă comanda este făcută pe Amazon, vă rugăm să verificați pagina lor de ajutor pentru mai multe detalii, și să returnați comanda către Amazon.

Dacă ați comandat pe de site-ul nostru Gusti Piele, vă rugăm să contactați echipa noastră dedicată serviciului de suport clienți, la adresa de email info@gusti-leather.co.uk pentru a primi eticheta de returnare. Puteți apoi printa eticheta primită și o puteți lipi pe pachetul pe care doriți să îl returnați. Vă rugăm să duceți pachetul la cel mai apropiat Oficiu Poștal, ei se vor ocupa de trimiterea acestuia către noi.

Neplata sau plata incorectă a timbrelor poștale

În cazul plății incorecte sau a neplății pachetului returnat către noi, vom taxa 80 de lei pentru acceptarea acestor produse. Prin urmare nu acceptam pachete care nu au fost trimise cu timbrele poștale necesare.

Costuri de returnare

Cine achită costurile de returnare?

Vă rugăm să folosiți eticheta noastră de returnare. Aceasta poate fi trimisă către dvs. prin email - puteți vedea mai sus mai multe detalii despre acest subiect. Returnarea produselor în interiorul Germaniei este gratuită, returnarea în afara Germaniei va costa 15Lei. Dacă eticheta noastră de returnare nu este folosită, nu va fi posibilă acoperirea costurilor de returnare.

Schimul

Pot schimba un produs?

Din păcate nu oferim posibilitatea de a schimba produsul comandat. Desigur acceptăm returnarea produsului comandat, dacă nu sunt pe placul dvs. din orice punct de vedere, și imediat ce primim pachetul vă vom trimite banii înapoi. Între timp, sugeram clienților noștri să efectueze o noua comandă cu produsul dorit - în acest fel timpul de așteptare pentru primirea produsului dorit va fi scurtat. Din păcate, nu putem stabili diferențele dintre cele doua comenzi.

Reparații

Produsul meu Gusti Piele are nevoie să fie reparat.

Ar trebui sa îl trimit înapoi? Cine va acoperi costurile de reparare?

Vă rugăm să contactați info@gusti-leather.co.uk , aici puteți descrie problema, incluzând poze unde este posibil. În majoritatea cazurilor, dacă produsul nu este mai vechi de 6 luni, costurile reparării vor fi suportate de Gusti Piele. Dacă produsul a fost cumpărat de mai bine de 6 luni, noi ne vom oferi să plătim o parte din costurile reparației. Observație: Momentan compania noastră nu beneficiază de serviciul relații cu clienții în limba română, speră că este posibil ca e-mailul dvs. să fie trimis în limba engleză. Mulțumim!

14

4) Comenzi speciale / Produse Gravate

Produse gravate

Da! Oferim gravare pentru anumite produse. Pentru produsele care pot fi gravate există opțiunea “Adaugă gravare” deasupra butonului “Adaugă în coș”. Dacă dorești să gravezi mai mult de 10 produse te rugăm să contactezi Serviciul Relații cu Clienții la: info@gusti-leather.co.uk pentru informații legate de o reducere la cumpararea en-gros. Observație: Momentan compania noastră nu beneficiază de serviciul relații cu clienții în limba română, speră că este posibil ca e-mailul tău să fie trimis în limba engleză. Mulțumim!

Returnarea produselor gravate

Pot sa returnez un produs gravat daca nu imi place?

Din pacate nu, din moment ce produsele gravate au fost special croite pentru a satisface nevoi individuale.

16

5) Sfaturi de îngrijire

Sfaturi de ingrijire -produse Gusti Piele naturale

Cum pot avea grija de produsele naturale Gusti-Piele?

 

Produsele noastre pot fi tratate prin folosirea uleiului de floarea soarelui sau a cerii de albine. Te rugăm să fii atent ca stratul să fie aplicat subțire și uniform. Poți încerca întâi să testezi produsul într-un colț, din moment ce acest tratament poate duce la închiderea la culoare a pielii.

 

Produsul meu are găuri/zgârieturi, de ce?

Pentru fabricarea produselor noastre Gusti Piele, folosim piei brute, ale caprelor libere. Acesta înseamnă că pielea poate avea mici zgârieturi de la copacii sau tufișurile unde animalele dorm, de exemplu. Acest lucru demonstrează cât sunt de naturale produsele noastre.

De ce produsul meu arată diferit decât cel de pe website?

Compania noastră lucrează cu diferite produse și cu micii întreprinzători care conduc afacerii de familie. Acest lucru poate să aducă variații de culoare, ton, cusături și căptușeala interioară. Fiecare produs este într-adevăr unic, și posibilele diferențe vor fi scrise în descrierea produsului. De asemenea, unele produse sunt colorate natural folosind coloranți naturali de mac, șofran și indigo ceea ce poate să ducă la unele variații ale culorilor.

Cum pot proteja produsele de ploaie?

 

De obicei ploaia nu are nu efect negativ asupra produselor noastre de piele, noi sugerăm protejarea produselor de orice condiție a vremii nenecesară de exemplu ploaie sau umezeala.

Sfaturi de ingrijire -produse Gusti Piele naturale

Cum pot avea grija de produsele naturale Gusti-Piele?

Produsele noastre pot fi tratate prin folosirea uleiului de floarea soarelui sau a cerii de albine. Te rugăm să fii atent ca stratul să fie aplicat subțire și uniform. Poți încerca întâi să testezi produsul într-un colț, din moment ce acest tratament poate duce la închiderea la culoare a pielii.

Miros persistent de piele

De ce geanta mea are un miros atât de impregnant?

 

Probabil vă așteptați la un miros de piele fin când ați deschis pentru prima oară pachetul, dar ați întâlnit un miros de piele un pic mai puternic? Nu vă faceți griji, se mai întâmplă, în special pentru că pielea folosită de noi este naturală, și este caracterizată de produsele ecologice folosite. Puteți foarte ușor să scoți geanta afară să se aerisească. De asemenea prin folosirea regulată a genții, mirosul intens va dispărea în timp, și veți rămâne cu acel miros ușor și plăcut de piele pe care probabil îl cunoașteți deja. Dacă acest proces durează prea mult, puteți de asemenea, să introduceți un pliculeț mic cu parfum în interiorul genții Naturale Gusti, de exemplu cu parfum din iasomie.

Mici imperfecțiuni și cum pot fi remediate

De ce geanta mea are urme sau pete?

 

Motto-ul nostru este: Rămâii Cool! Aceste pete sunt urme de grăsime care pot fi foarte ușor șterse. Pielea este un produs natural, se poate ca ea să se auto-greseze, rezultând aceste pete albe. Natura uleioasă a pielii cauzează aceste pete albe, dar nu uitați că pot foarte ușor fi șterse cu o cârpă sau un burete uscat. Frecați gentil pe suprafața pielii și aceste urme vor dispărea.

 

Tocmai ce ați cumpărat un nou produs și este deja zgâriat?

 

Pielea folosită de noi provine din India de la mici ferme ce dețin capre libere. De aceea este posibil ca pielea genții dvs. să aibă ușoare zgârieturi, posibil de la copaci sau tufișuri. Acest lucru arată încă o dată cât de naturale sunt produsele noastre. Dacă acest look al genții dvs. încă vă deranjează, puteți să achiziționezi un produs de îngrijire pe bază de ceară de albine, și să îl folosiți pentru a îndepărta micile semne. Stropiți acolo unde sunt semnele și cu un burete sau o cârpă puțin udă frecați ușor. Ceara de albine ajută pielea să se închidă la culoare, deci zgârietura nu ar trebui să mai fie vizibilă. Acest efect va spori individualitatea produsului dvs. Observație: aplicarea produselor pe bază de ceară de albine poate fi folosită în loc de spray-ul de impregnare, dar vă rugăm să fiți atenți pentru că acest lucru va duce la închiderea la culoare a pielii.

 

De ce sunt atât de multe fire desfăcute?

 

Gentile noastre sunt făcute manual și finisate manual, se poate ca ocazional firele să nu fi fost tăiate lângă cusătură și cu aceasta să existe fire care ies în evidență. Cea mai simplă metodă este să folosiți o forfecuță mică și să tăiați ușor firele desfăcute. Vă rugăm să fiți atenți/atente să nu tăiați prea aproape de cusătură, pentru că astfel pot apărea goluri pe cusături.

 

Niturile genții dvs. sunt ruginite sau lipicioase?

 

Această problemă poate de asemenea fi rezolvată cu câteva trucuri simple: cu un pic de apă, pudră de degresare și un tampon de bumbac, puteți elimina rugina, lipiciul sau grăsimea de pe nituri. Puteți simplu să înmuiați cârpa de bumbac în soluția de degresare și să tamponații ușor deasupra locurilor unde vreți să eliminați grăsimea. Încetul cu încetul niturile vor fi curate și lucioase ca la început.

 

Ajutor, geanta mea de piele este unsuroasă!


Dacă geanta dvs. de piele este unsuroasă, nu aveți nici un motiv de îngrijorare. De obicei grăsimea poate fi îndepărtată foarte ușor cu o cârpă uscată de bumbac. Dacă este necesară mai multă dedicație atunci puteți să puneți geanta în cuptor la 50°C pentru maxim 60 de minute, astfel grăsimea se va usca. Apoi o puteți șterge cu apă și gresa din noua dacă este cazul. În zilele de soare puteți de asemenea să o lăsați sub soare, soarele va reduce din grăsime.

 

 

 

20

6) Rambursare și reducerii

Returnări

Cât de rapid îmi voi primi rambursarea? 

De obicei returnăm suma datorată în 5-7 zile lucrătoare, după ce am primit eticheta ce confirmă returnarea produselor. 

Ne cerem scuze pentru orice inconvenient, în cazul în care acest proces va dura mai mult. 

Dealer Discount ROU

Pot primi o reducere daca sunt un comerciant/proprietar de magazin?

Nu, compania noastră vinde produse doar către clienții direcți și nu prin intermediul intermediarilor.

Bulk Discount ROU

Este posibil să primesc reducere dacă cumpăr mai mult produse?

În cele mai multe cazuri nu oferim reduceri. Oricum, pentru comenzi mai mari de 4.000 lei, astfel de discounturi sunt posibile. Vă rugăm să contactați seviciul relații cu clienții pentru mai multe detalii. Vă informăm că momentan compania noastră nu dispune de serviciul relații cu clenții în limba română, vă încurajăm să ne scrieți mesajul dvs. în limba engleză.

23
Antwort nicht gefunden?
Nutze unser Kontaktformular um uns Deine Frage zu stellen la formularul de contact