Întrebări frecvente

1) Livrare și expediere

Urmărire

Cum îmi pot urmări comanda?

 

În emailul de confirmare a expedierii, primit automat, veți primi de asemenea și detalii legate de livrare. Numărul de urmărire, numele companiei de livrare și data de primire a produsului.

1
Adresa de livrare

Pot alege orice adresa de livrare?

 

Cutiile poștale și magazinele de colete nu sunt acceptate ca adresă de livrare.

1
Încercare de livrare eșuată

Va fi comanda mea trimisă din nou dacă livrarea a eșuat din cauza introducerii greșită a adresei?

Clienții noștri sunt răspunzători pentru introducerea corectă a datelor de contact. Dacă adresa de livrare primită de noi este greșită, prin urmare pachetul nu poate fi livrat cu succes, este responsabilitatea clientului să plaseze o noua comandă. Orice cost adițional va fi de asemenea suportat de către client.

1
Antwort nicht gefunden?
Nutze unser Kontaktformular um uns Deine Frage zu stellen la formularul de contact