Întrebări frecvente
1) Livrare și expediere
Urmărire
Cum îmi pot urmări comanda?
În emailul de confirmare a expedierii, primit automat, veți primi de asemenea și detalii legate de livrare. Numărul de urmărire, numele companiei de livrare și data de primire a produsului.
Adresa de livrare
Pot alege orice adresa de livrare?
Cutiile poștale și magazinele de colete nu sunt acceptate ca adresă de livrare.
Încercare de livrare eșuată
Va fi comanda mea trimisă din nou dacă livrarea a eșuat din cauza introducerii greșită a adresei?
Clienții noștri sunt răspunzători pentru introducerea corectă a datelor de contact. Dacă adresa de livrare primită de noi este greșită, prin urmare pachetul nu poate fi livrat cu succes, este responsabilitatea clientului să plaseze o noua comandă. Orice cost adițional va fi de asemenea suportat de către client.
Antwort nicht gefunden?
Nutze unser Kontaktformular um uns Deine Frage zu stellen la formularul de contact