Întrebări frecvente

3) Returnări / Schimbări / Reparări

Când pot returna un produs?

Clienții noștri au dreptul să returneze orice produs în termen de 30 de zile de la primirea produsului, cu sau fără motiv. Dacă produsul a fost nefolosit (de exemplu, dacă produsul era un cadou) îl vom accepta înapoi și după cele 30 de zile. Vă rugăm să ne contactați lainfo@gusti-leather.co.uk  pentru mai multe detalii. Dorim să vă informăm că momentan compania noastră nu dispune de serviciul relații cu clienții în limba Română, de aceea vă încurajăm să ne scrieți mesajele dvs. în limba engleză.

1
Unde ar trebui să returnez produsele?

Ar trebui să returnez produsele către Amazon sau către Gusti Piele?

Dacă comanda este făcută pe Amazon, vă rugăm să verificați pagina lor de ajutor pentru mai multe detalii, și să returnați comanda către Amazon.

Dacă ați comandat pe de site-ul nostru Gusti Piele, vă rugăm să contactați echipa noastră dedicată serviciului de suport clienți, la adresa de email info@gusti-leather.co.uk pentru a primi eticheta de returnare. Puteți apoi printa eticheta primită și o puteți lipi pe pachetul pe care doriți să îl returnați. Vă rugăm să duceți pachetul la cel mai apropiat Oficiu Poștal, ei se vor ocupa de trimiterea acestuia către noi.

1
Neplata sau plata incorectă a timbrelor poștale

În cazul plății incorecte sau a neplății pachetului returnat către noi, vom taxa 80 de lei pentru acceptarea acestor produse. Prin urmare nu acceptam pachete care nu au fost trimise cu timbrele poștale necesare.

1
Costuri de returnare

Cine achită costurile de returnare?

Vă rugăm să folosiți eticheta noastră de returnare. Aceasta poate fi trimisă către dvs. prin email - puteți vedea mai sus mai multe detalii despre acest subiect. Returnarea produselor în interiorul Germaniei este gratuită, returnarea în afara Germaniei va costa 15Lei. Dacă eticheta noastră de returnare nu este folosită, nu va fi posibilă acoperirea costurilor de returnare.

1
Schimul

Pot schimba un produs?

Din păcate nu oferim posibilitatea de a schimba produsul comandat. Desigur acceptăm returnarea produsului comandat, dacă nu sunt pe placul dvs. din orice punct de vedere, și imediat ce primim pachetul vă vom trimite banii înapoi. Între timp, sugeram clienților noștri să efectueze o noua comandă cu produsul dorit - în acest fel timpul de așteptare pentru primirea produsului dorit va fi scurtat. Din păcate, nu putem stabili diferențele dintre cele doua comenzi.

1
Reparații

Produsul meu Gusti Piele are nevoie să fie reparat.

Ar trebui sa îl trimit înapoi? Cine va acoperi costurile de reparare?

Vă rugăm să contactați info@gusti-leather.co.uk , aici puteți descrie problema, incluzând poze unde este posibil. În majoritatea cazurilor, dacă produsul nu este mai vechi de 6 luni, costurile reparării vor fi suportate de Gusti Piele. Dacă produsul a fost cumpărat de mai bine de 6 luni, noi ne vom oferi să plătim o parte din costurile reparației. Observație: Momentan compania noastră nu beneficiază de serviciul relații cu clienții în limba română, speră că este posibil ca e-mailul dvs. să fie trimis în limba engleză. Mulțumim!

1
Antwort nicht gefunden?
Nutze unser Kontaktformular um uns Deine Frage zu stellen la formularul de contact